.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نارضایتی مردم از دستگاههای اجرایی استان
در پنج ماه اول سال جاري ميزان شكايت مردم از دستگاه‌هاي اجراي نسبت به مدت مشابه سال گذشته ‪ ۶۶‬درصد افزايش داشته است. علت اين افزايش به خاطر ارتقاي ...

رييس سازمان بازرسي استان گلستان از افزايش ‪ ۶۶‬درصدي ميزان شكايات مردمي از دستگاه‌هاي اجرايي در سال جاري خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايرنا "محمدتقي مشهدي" افزود: در پنج ماه اول سال جاري ميزان شكايت مردم از دستگاه‌هاي اجراي نسبت به مدت مشابه سال گذشته ‪ ۶۶‬درصد افزايش داشته است.
وي بدون ارائه آمار شكايات مردمي گفت: علت اين افزايش به خاطر ارتقاي آگاهي‌هاي مردم و حل نشدن ريشه‌اي برخي مشكلات در دستگاه‌هاي اجرايي است.
او تاكيد كرد: اين مشكلات در گذشته هم وجود داشته و اكنون با افزايش آگاهي‌هاي مردم، بيشتر خود را نشان مي‌دهد.
مشهدي همچنين گفت: در پرداخت تسهيلات بانكي و عدم پاسخگويي برخي دستگاه‌ها به مردم مشكلاتي وجود دارد.
رييس سازمان بازرسي استان گلستان با بيان اينكه اجراي صحيح قوانين و نظارت بر حسن انجام امور از وظايف اين سازمان است، گفت: نظارت پيشگيرانه به منظور جلوگيري از اتفاقات سوء، ارائه تذكرات و برخورد قانوني در صورت بروز تخلف از رويكردهاي سازمان بازرسي گلستان است.
مشهدي افزود: ما به تعامل با ادارات و دستگاههاي اجرايي معتقديم و با حضور در برنامه‌هاي مختلف دستگاه‌ها به تبين سياست‌هاي بازرسي مي‌پرداز يم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 18 شهريور 1386
خوشحال شديم كه احتمالا خبر از دستگاههاي اجرايي استان مازندران است .... اگر در اينخصوص خبرنگار شما گزارشي اطز ميزان رضايتمندي مردم از مديران دستگاههاي مازندران بگيرند خوب است و نشاندهنده حرفه اي بودن كار شماست... چندي قبل مصاحبه دوساعته اي خبرنگاران مهر و نگاه مردم با مهندس ؟؟ قناعت معاون توانا سياسي و امنيتي استان بعمل آوردند كه به شدت از عملكرد برخي مديران تحميلي در دستگاهها شاكي بود ومي گفت ما از اين مديران ناراضي هستيم نوار مصاحبه در خبرگزاري مهر مازندران موجود است و مي تواني استفاده كنيد... واقعا برخي مديران با امتياز دادن ها به مقامات مافوق خود در استانداري و... و مشغول كردن فك وفاميلها و دادن امتيازات خاص ، بقاي مديريت خود را تضمين و با امكانات دولتي خود را واكسينه نمودند تا چند سالي بمانند .... اي كاش آقاي قناعت همانگونه كه در مصاحبه خود گفتند با اين قبيل مديران برخورد جدي مي كرد ... نه فقط اطلاعات اقدامات و سوء استفاده ها را بگيرد و دوستانه به مديرانش بگويد مواظب باشيد وبعد به خبرنگاران بگويد ابتدا به مديران تذكر مي دهيم وبعد برخورد مي كنيد... بيچاره منبع خبر كه چه به روزش مي آيد....... بعذد نيست از نوار مصاحبه اختصاصي ايشان با مهر خبر ها وتحليلهايي داشته باشيد...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.